CCOO de Industria | 28 marzo 2024.

CCOO Industria de Galicia forma os delegados e delegadas nos dereitos que teñen como RLT na formación bonificada

A Federación de Industria Galicia organizou o pasado 6 e 7 de Novembro en Vigo e Coruña dúas accións formativas sobor da Formación Bonificada nas empresa nas que participaron 85 delegados e delegadas e que estiveron impartidas por Irene Albertos Gómez asistente técnico de CCOO na Fundae.

14/11/2017. CCOO Industria de Galicia
    Formación

No contexto actual da formación no ámbito do traballo é cada vez máis necesario dotarnos de coñecementos no tocante as posibilidades de interlocución e negociación que a lei nos permite e que poñemos entre as nosas prioridades, para acadar que o dereito a formación se extenda dentro da empresa a todos os traballadores e traballadoras.

Nas xornadas debatíronse as novidades xurdidas do RD 694/2017 que desenvolve a Lei 30/2015, con respecto a aplicación dos PIF e tamén do permiso retribuido de 20h.

Puxemos a disposición dos asistentes ferramentas para o cálculo práctico do importe a bonificarse polas empresas e tamén para a creación de comisións de formación o abeiro da negociación colectiva.