CCOO de Industria | 28 marzo 2024.

Os delegados e delegadas de Industria Galicia fórmanse en comunicación para a praxe sindical

CCOO Industria está a poñer en marcha en tódalas comarcas unha formación específica en materia de comunicación para a praxe sindical. Estas accións formativas están encamiñadas a dotar os delegados e delegadas de ferramentas que melloren a súa interlocución coas empresas e cos traballadores e traballadoras.

09/02/2018. CCOO de Industria de Galicia
    formacion

No contexto actual é necesario dotar a RLT de procedementos de actuación ante a presión empresarial, de técnicas de comunicación que posibiliten a EMPATÍA (saber preguntar), ASERTIVIDADE (facerse valer), POSITIVISMO (en busca da utopía), RITMO (control da comunicación) e as FORMAS (diplomacia na relación).

Técnicas para a redacción de escritos e estratexias para a súa publicación en medios clásicos e dixitais. Ademais esta formación inclúe exercizos prácticos para a elaboración do discurso sindical.

Esta formación está a ter una moi boa acollida entre os delegados e delegadas que valoran moi positivamente ter espazos de aprendizaxe nesta materia.