CCOO de Industria | 19 abril 2024.

CCOOek emaitza paregabeak lortu ditu MetalGroupen

- CCOO arrasa en las elecciones sindicales de MetalGroup, consiguiendo, además, representación en todos los centros.

29/06/2018.
    CCOO logra implacables resultados en Metal Group

CCOOek emaitza paregabeak lortu ditu Metal Groupeko hauteskunde sindikaletan.

Metal Group, Metal Smelting eta Metal Performers artean osaturiko enpresa taldea dugu, eta bertan hiru komite osatu dira, guztira, 18 ordezkari hautatuak izanik.

Metal Smeltingen, bost delegatuz osaturiko bi komite daude, guztira hiru lan zentru ordezkatuz, Iurreta, Berriz eta Elorriokoak hain zuzen ere. Bestalde, Metal Performersek bost delegatuz osatutako komitea du Abadiñoko Lebario auzoan kokatuta dagoen lan zentroan, eta hiru delegatuz osatutako beste zentro bat Astolan.

Hauexek izan dira, komite bakoitzerako hautatuak izan diren ordezkari kopuruaren emaitzak, CCOO zentru guztietan ordezkaritza lortu duen sindikatu bakarra izanik.

CCOO LAB ELA
    METAL SMELTING (Iurreta - Berriz) 3 - 2
    METAL SMELTING (Elorrio) 2 - 3
    METAL PERFORMERS (Abadiño - Lebario Auzoa) 3 2 -
    METAL PERFORMERS (Abadiño - Astola Zentrua) 2 - 1

CCOO se congratula de los resultados logrados en los tres comités de empresa de Metal Group repartidos en los cuatro centros de trabajo bizkaitarras que conforman el grupo. El trabajo y la implicación de CCOO en la defensa de los intereses de la plantilla ha estado patente desde la creación del grupo, y esta semana dicho apoyo se ha materializado con estos implacables resultados.